Crazy (:


hmm i'm cryingg :'/

hmm aku da fed up dengan life akuu :'| aku da hilangg semua orang yang aku sayang :'| itu lhaa ,dulu buatt orang now you get back .now i'm believe in KARMA :'( WHAT GOES AROUND COMES AROUND .so aku kene redhaa jea lha .dr semalam akuu menangis .semalam akuu jujur dengan dia aku sayang dia and suka dia pukul 02:39 :'( hmm then dia ckp ape ntah ,aku lupe -,- then aku menangis dr pukul 3 smpai tengah hari ,then aku tidoo .hmm aku tak faham asal dengan akuuu ,then aku stalk fb dia :'( damnnn ! sumpah aku lagi menangis .aku delete picture dia dlm phone akuu ,GENTLE LHA AKU SAYANG DIA :'( tapi aku nak buatt ape lagi ?hmm aku bukan batak dia ,but aku sayang dia .aku sayang dia mcm nyawa akuu :( takpe lhaa ,dia bole carik girl lain jehh :) aku kan budak FORM 2 :) mana sesuai dengan dia .itu ayat guys yang pernah aku suka before this .dorang pentinggkan umur untul coup :') WOAHH ! hebattt ;) dah dah aku nakk offline :'( byebye