Crazy (:


hmm

thanks oky :( hati i hancur sangat bile you ckp "i anggp you mcm adik i" .only god know how i feel :'(  bie ,would you be mine ? please give me one more chance .hmmm let me prove it to you how much i love youu syg .i tak tahuu kenapa i menangis bilee you kata kita "KAWAN" jeaaa .sumpahhh time tuhhh hati  i da berkecai hbes syg .you know what ? i want you to know ,it can be better than this i can pretend ,wish we were more than friends :'( hmm it's just my dream ,hmm i hope my dream come truth .bie please if i got you ,i'm promise that only you that i love until my last breathh syg :|  bie ,i'm cry because of you all night long syg . i need you in my life ,you are the best of my life :'/ hmm but you can't be mine isn't ? hmmm ,i budak form 2 yangg tak padan dengan budak form 5 mcm you kann ? budak yang tak reti ape itu cinta ? apa itu sayang ? haha ,i nih bodoh .kenapa suka budak umur lebih jauhhh dr i ? :) haha ,berangan jeahhh .i tahuu i takan dpt you dlm hidup i :) but it's oky ,maybe one day ? :) iloveyousofuckindamnmuch :(  i tahuuu i ni tak sepadan dengan youuu ,i budak kecik lagi .you da besar ,mana padan dengan budak SESI PETANG mcm i kan ? ^^ budak yangg paling bodoh skali ,i lhaa tuh :) i hope you will be happy without me ok ? we FRIENDS kan ? i tak nak you sedey tauuu ,i nak you happy jehhh selalu oky syg ? jaga diri baik baik .jangan nak nakal nakal ;) i hope one day you can find another girl that can make you happy :) hee hope so ? much loves syg <3 AY*