Crazy (:


Anis Nurul Atiqah ♥

weyyy sayang ,akuu sayang kauu tuh :')
kauu lhaa kawan akuu dr skolah rendah and until now kauu kawan dengan akuu <3
aku sayang kauu sorangg jahh weii ,akuu harap kita kekal kawan smpai bile bile :)
aku minta maaf kalau akuu bnyk buatt kau sakit hati dengan akuuu atau akuu buat kau menyampah dengan akuu tauuu anis ? maybe aku tak sengaje ,semua manusia pernah buat salah kan ? hmmm akuu taknak kita putus kawan ok ? kau kawan aku smpai aku matiii ,aku da takde kawan lain lagi selain kauuu weii :) akuu tahuu ,kau banyak sgt berkorban untuk akuu kan ? appreciate sgt anis .kauuu org paling baik yang pernah aku jumpe ,kau bnyk tolong aku kan ? if ade ape ape aku tak dtg skolah kea ,kau org pertama tnyea kenapa tak dtg skolah semua kan ? :) akuu sayang kauu lebey gilee <3 eesok aku dtg skolah aku belanja kauu makan ok ? OREO <3 nyuummm nyummm ^.^ take care ok ? iloveyoudamnmuch Anis Nurul Atiqah ♥